Adventskalender

 
Snart står julen för vår dörr igen, om 2 dagar är det exakt 3 månader kvar till julafton.
Snart är det dags att öppna första luckan på adventskalendern och bli överraskad av den lilla chokladbiten som finns bakom luckan.. Eller överraskas av ett litet paket som hänger i adventskalendern på väggen..
Jag har nu börjat brodera adventskalendrar inför decembers första dag.
Har gjort några de senaste 7 åren, den första var till syrrans äldsta med Musse pigg och hans vänner. Sen blev det en till dit med tomtar och ett svamphus och snart ska det bli en till hennes yngsta. Men har även gjort några stycken på beställning.
 
Dock har det inte blivit att jag fotat dem alla..
Men här kommer en som jag gjort.
 
 
Julaftonsnatten tomten kommer smygandes nedför trappan med säcken full av presenter..
Nu håller jag på med en adventskalender med Nalle puh och vännerna på. Bild kommer när den är klar.
 
Det går att beställa adventskalender om någon är intresserad.
Lämna en kommentar så hör jag av mig.
Eller maila på: [email protected]
 
 
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0