Halloween kakfatet jag fixade..

Nu kommer inlägget med kakfatet jag pysslade med.
Det var roligt att måla det men tog ett tag hehe!!
 
Men det som väntar på något....
 

Här har jag målat klart grunden på alla delar. Saknas gör det andra "benet" dock och det är målat i grönt.
Målade två lager på alla delar. Hade egentligen inte behövt göra det, men det blev mycket finare och jämnare på andra målningen.
 
 
Efter att alla delar var färdigmålade och torra, började jag att måla figurerna m som skulle vara på.
 
Blev text på första plattan. Pumpor och häxkvastar på andra och på tredje blev det en katt, spöke, fladdermus och en häxkvast.
 
Det var lite trögt att få ihop alla delar, men med lite kraft och "hårda" tag så fick jag tillslut allt på plats.
 
Resultatet blev såhär!!
 
 
Visste blev det fint??  ;)
 
 
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0