1 Års-kalas

Då vi firade vårat barns 1årsdag med släkten så gjorde jag 2 tårtor. Det var bara ett litet problem som uppstod eller inte så litet heller, hade gjort tårtbottnarna och när de var svala skulle jag garnera själva tårtan.. Vad tror ni hänt?! Tårtbottnarna var stenhårda och det gick inte att använda ett dugg, jag blev så besviken på detta, och tänkte att de hade varit inne i ugnen för länge så gjorde om. Men till min besvikelse så hände samma sak så jag kände att allt bara var misslyckat..
 
Det värsta när man älskar att baka är att misslyckas, visst man lär sig av alla misstag men problemet här var att ugnen inte fungerade som den skulle.. Tiden var knappt så jag fick köpa tårtbottnar, något jag inte gillar.. Men där stod jag och fick garnera bottnarna och när släkten kom så hade jag inte dekorerat den. Men som tur var fick jag hjälp av syskonbarnen som tyckte det var jättekul att få hjälpa till att fixa och trixa..
 
Alla tyckte den var god trots köpta bottnar och att dekoreringen var supersöt, fast det blev några missar på vissa detaljer som jag inte hann med att fixa just då..
 
Resultatet:
 
 
Själva kransen har jag lagt på det andra fick barnen pyssla med.. Valde att inte ha namnet synligt eftersom denna blogg är öppen..
 
Den andra blev resultatet såhär:
 
I all stress glömde jag sätta dit ögonen på flickan så hon ser lite läskig ut.. Men annars är denna helt okej..
 
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0