Broderat födelsetavla

Ett tag sedan nu igen som jag skrev här, men det har varit så mycket på sista tiden..
Dock inget vi ska gå in på här..
 
 
För ett litet tag sedan fick jag en fråga på facebook av en tjej om jag kunde hjälpa henne att brodera en födelsetavla till sitt barn. Hon berättade lite saker och jag kunde inte säga nej till det. Så såklart hjälpte jag henne att fixa det. Hon skickade mönstret till mig och på 2 kvällar var den klar.
Jag blev så nöjd över den och tyckte den blev jättefin.
Hon själv tyckte också att den blev superbra så jag blev så glad över hennes kommentar.
 
Här har ni broderiet.
Jag har valt att inte visa namn och det övriga som står som är personligt.  
 
 
Tycker den blev så söt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0