Lundby dockskåp..

Jag har ett Lundby dockskåp som jag köpte förra året.
Dockskåpet var i behov av renovering, så jag började fixa iordning det lite smått..
Tänkte visa med bilder från början till slut..
 
Här är skåpet som det såg ut när jag köpte det.. Var några ritmärken på golven och på någon vägg..
 
Taket var också lite slitet med märken..
 
Dags att börja med renoveringen. Plockade isär hela skåpet, blev några delar som ni ser ;)
 
Började med att ta tag i taket först. Pysslade och trixade med det för att färgen skulle bli bra på det..
Och här är första lagret klart, men blev några lager till på det innan det blev helt bra.
 
Och efter taket började renoveringen av rummen.. Tapeterna fick jag ifrån en färg/tapetbutik helt gratis.
Kommer nog bli ett barnrum där sen eller vad tror ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0