Lundby dockskåpet fortsättning..

Ja jag har gjort lite mer på skåpet nu.
Lite tapeter har kommit upp och det går framåt i renoveringen..
 
2 Väggar har blivit klara, här har de inte blivit helt fixade ännu. Men såhär ser iaf tapeterna ut.
Och här ser ni tapeten som också kommit dit.. Och jag var tvungen att se hur det skulle se ut när väggarna var på plats, snyggt blev det.. Ska bli intressant att se vad det kommer bli för ett rum senare..
Närmare bild på sidoväggarna
Och närmare bild på andra sidoväggarna..
 
Trappan i sin nya stil..
Och såhär ser hallen ut efter att ha fått nya tapeter.. Ljust och fint blev det..
 
Och "toaletten" har också fått en ny tapet. Men här är det ju inte klart ännu, det är här jag nu håller på att pyssla.. Har beslutsångest över vad jag ska ha på sidoväggarna så skåpet har fått vila ett tag..
 
Och sista bilden!!
En helbild av allt som jag gjort, förutom taket..
Nu ska jag bara fixa ett rum till + sidoväggarna på "toaletten" Sen är det bara golven kvar som ska fixas..
 
 
visst blir det fint eller vad tycker ni?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0