Mera tårtor 2011

Nu var det ett tag sedan jag satt här på bloggen. Har varit så mycket annat som fått gått före men nu kommer det jag lovade om tårtorna 2011.
Och jag lovar er jag ska bli bättre :)
 
 
Ja iaf här kommer bilder på det jag bakade.
 
Denna tårta gjorde jag och dottern ihop. Och hon tyckte det skulle vara med ett ägg på tårtan. (den runda saken med vita streck)
 
Födelsedagstårta till en av mina tjejkompisar.
 
En födelsedagstårta till
 
 
 
Påsk tårta 2011
 
Och påsk muffins...
 
En tacktårta jag gjorde.
 
En av mina systrar fick en tårta på födelsedagen.
 
Min andra syster och bror fick muffins + bricka.
 
Mamma fick en tårta på mors dag
 
Svärmor fick också en tårta på morsdag.
 
Bakade lite kakor som vi dekorerade med MP.
 
Några muffins/cupcakes
 
Min födelsedagstårta.
 
Studenttårta till mannens kusin. (Ja rosorna är gjorda av mig) :)
Grattis tårta..
 
Och en till grattis tårta
Halloween 2011. ( Jag har modellerat allt på fri hand)
Tårta till julavslutningen. "laktosfri"
Och en till tårta till avslutningen vi hade.
 
Och avslutningstårtan 2011 blev födelsedagstårtan men glitter på till mamma.
 
 Blev en hel del tårtor under 2011, men detta är inte alla. Gör ett eget inlägg med barntårtorna jag gjort.
Och jag kan säga att jag tycker inte det är mindre roligt, tvärtom. Det är det bästa jag gör, att baka i massor och då inte bara tårtor.
 
Och efter att ha bakat speciellt tårtor så har det blivit en hel del inköp av olika verktyg, vet snart inte vart jag ska få plats med allt ;)
 
Hoppas ni gillar inlägget ;)
 
Hörs snart igen, och då med barntårtorna
KRAM!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0