En virkad bläckfisk

För ett tag sedan virkade jag en bläckfisk som är för prematurbarn. Såg en länk om detta och ville testa att göra en.
Men nu har jag gjort tre stycken, men de andra två är inte stoppade med vadd ännu.
Armarna är snurrade för att det ska likna/kännas som en navelsträng och påminna om magen.
 
Men när min första bläckfisk var klar visste jag precis vem som skulle få den. =)
Skickade den och fick höra att den verkligen blev en favorit hos honom. Roligt tycker jag, så får se vad som händer med de andra två, skicka till ett sjukhus funderar jag på och hjälpa de små bebisarna att känna en extra trygghet.
 
Här är bilden på den första jag gjorde
 
 
 
 

 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: P

Häftig bläckfisk! Duktig du är på att pyssla och baka..

2013-08-07 @ 00:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0